4.6.12

الحمد لله

بعيداً عن الأحداث النكد اللى بنعيشها والحيطة اللى مقربين نلبس فيها او بالفعل لبسنا، والقط اللى بيعانى من اكتئاب رهيب ودايما وحيد ومبقاش يعضنى ولا يرخم عليّا وأنا بصلى ومش راضى يأكل الفراخ والكيك اللى بيحبه حتى!، والفرح اللى مقرب ولسه ماجهزتلوش، والماجستير اللى ما اتكتبش فيه سطر، وأغنية "حكايتنا" بتاعت أولتراس أهلاوى اللى سمعتها من امبارح بالليل لحد دلوقتى ما لا يقل عن 100 مرة، والتفكير الذى لا ينقطع ... بس أنا مبسوطة :D

 شاشة اللاب بتاعى اتصلحت وأخيرااا.. بعد تردد دام شهور.. قالولى أن الشاشة لما تتغير "بتتهز".. ربنا يستر .. بس أعتقد أن اللى غيّرها بيفهم وواضح أن عنده ضمير .. الرؤية اختلفت والشاشة وسعت بعد ما كنت بشوف نص الشاشة بس :D 



مبسوطة كمان عشان بقيت بركب تاكسيات لوحدى ومش مرتبطة بحد يكون معايا ومبقتش اخاف .. بعد كمية القصص الرهيبة اللى اتحفونى بيها ,, وتنبيهات ماما المستمرة منذ الصغر.. ربنا الحافظ.



مبسوطة كمان عشان مشكلتى مع الأسانسير اتحلت إلى حد ما.. بس أسانسير المستشفى فعلا بشع أوى، وبقيت بدوخ #عجزت لما اطلع 8 أدوار على رجلى #مضطرة.


مبسوطة كمان عشان شفت خالتو النهاردة.. مكتئبة أوى عشان محمود فى ثانوية عامة ومعندوش أى احساس بالمسئولية.. يارب ماتزعلى يا خالتو ولا يتحرق دمك .. وربنا يهدى الولد ويحس!


مبسوطة كمان عشان رجعت لمدونتى .. حاسه إنى مجنونة بكلم نفسى .. بس أنا محتاجه ده :)


أنا مبسوطة .. الحمد لله.

ليست هناك تعليقات: