29.4.08

ماما .....

ماما ... حبيبتي
أنا آسفه
آسفه على إيه .. مش عارفة
بس أكيد ضايقتك ف يوم أو نرفزتك .. أكيد زعلتي مني قبل كده .. أكيد عملت حاجات ترفع الضغط .. أكيد زعلت أخويا فزعلتي مني
بس بجد مش متصورة .. ازاى أنا ممكن أكون زعلتك أو ضايقتك ف يوم
رغم ان مفيش مناسبة لكلامي ده ، ومفيش مصيبة في الوقت الحالي عملتها - وكاتبة الكلام ده عشان أصالحك أو بمهد لحضرتك - إلا إنى حسييت انى عايزة اكتب ده .. وكتبته هنا على الملأ .. مش ف كشكولي أو على ورق وبعد ما اكتبه اقراه كذا مرة وأقطعه - كعادتي- لأ .. فضلت ان الناس كلها تعرف .. أنا بحبك أوى يا ماما
ماما ..
بحبك أكتر من أى حاجة ف الدنيا
مامتى ..
بحبك أكتر من العجوة والكريم كراميل :D
ماماتي ..
حضرتك بطلة
لو ربنا رزقني بأولاد .. مش حعرف أحبهم زى ما حضرتك بتحبينا
عارفة يا ماما ان حضرتك مش حتقري الكلام ده إلا لو قلتلك .. ماما أنا كتبت عنك ف بلوجتي .. ساعتها حتردى عليا وتقوليلي بجد
وعارفة أن حضرتك مش بتدخلي على بلوجتي إلا لما أقعدك أنا وافتحهالك واخليكي تقريها ... واقولك انا مش عارفة ازاى انتى أم .. المفروض يبقى فيه رقابة على بنتك وتدخلي كل شوية تشوفي بلوجتها والكلام اللي بتكتبه وتعلقه في البلوجات التانية ... وتردي حضرتك عليا وتقوليلي مش محتاجة رقابة ، أنا مربية بنتي ... بس يا ماما الشيطان شاطر... يعمل شاطر على أى حد تانى ، مش على بنتي
ربنا يديكي الصحة يا غالية
و يكرمك ف العيال ولادك :D
آسفه يا ماما لو كنتي زعلتي مني ف يوم .... فعلا آسفه ... وأموت قبل ما ييجي يوم زى ده
ماما ....
وحشاني أوي